Sider

onsdag 21. mars 2012

Starter våren med Icebreaker Socks



 Ååå, som jeg gleder meg til dette mønsteret er ferdig!
De har fått navnet Icebreaker Socks, spesielt ut fra 
fargene jeg har valgt.



Dette er pensokker til herrene, og jeg er så spent på hvordan disse 
blir mottatt. 
Mønsteret er skrevet ferdig, og sokkene skal teststrikkes nå. 

Selv har jeg strikket dem i Wollmeise Twin, 
fargene: Versuchskaninchen (blå/grønn), 
Zarte Knospe (gul/grønn) og 
Natural (naturfarget). 

Jeg elsker de klare fargene i dette garnet, og synes det er fantastisk å strikke med.
Ikke alle er enig med meg i dette, så her er smaken delt. 

5 kommentarer:

  1. Sokkene dine er bare helt fantastiske!!

    Jorunn

    SvarSlett
  2. Nok ett par nydelige sokker fra dine pinner. Enig med deg i WM fargene.

    SvarSlett
  3. De var kjempefine, tror de blir flotte som damesokker også :)

    SvarSlett
  4. Desse sokkane ser nydelege ut! Eg elskar WM garnet og fargane sjølv. Kjempefine. Gler meg til mønsteret kjem ut. Ønskjer deg ei fin og kreativ veke.

    SvarSlett
  5. I think you're doing great job with your blog!

    damestrømper
    ridestrømper

    SvarSlett