Sider

lørdag 24. september 2011

Sokkene fra Rygge er ute:-)




Der er Ryggesocks endelig på plass for salg:-)
Disse ble påbegynt da jeg besøkte Rigmor på Rygge
i juni....

Og hun har også vært så kjempesnill å teststrikke disse. 
(bildene nedenfor)


 

Som dere skjønner, så går det ikke alltid så kjapt å få et mønster ferdig. 
Først kommer ideen. 
Så skal det tegnes og skrives.
Så skal jeg selv prøve ut mønsteret for å se om det duger. 
Så må jeg ha andre til å teststrikke det også, 
for å luke ut evt feil, 
både i selve mønsteret, 
og i skrivingen....

Så oversettes det til engelsk,
(noen ganger skriver jeg det engelske først).

Men plutselig en dag....
vips... så ligger det klart:-)

og 
Epla:-)

Enjoy!

1 kommentar:

  1. Se der ja, enda et fint mønster ute!
    Står du i bet om teststrikker til alle dine mønster så er jeg fortsatt interessert.
    Ønsker deg en fortsatt fin søndag!
    Pernilla

    SvarSlett